Στον δεύτερο γύρο ο Μάρκο

Ο Μάρκος Παγδατής προκρίθηκε στον δεύτερο γύρο του Όπεν που διεξάγεται στη Στοκχόλμη.

Ο πρωταθλητής μας αντιμετώπισε, στο πλαίσιο του πρώτου γύρου, τον Αμερικανό Σαμ Κερέι και επικράτησε με 7-6(2), 6-1. Έτσι, ο Παγδατής πήρε το «εισιτήριο» για τους «16» του τουρνουά, όπου θα αντιμετωπίσει τον Αυστραλό Μπέρναρντ Τόμιτς.

 

Social Media Banners Dance 700px

Όλες οι Αθλητικές Ειδήσεις από την Κύπρο, την  Ελλάδα και τον Κόσμο.

  • Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
  • Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  • Ακολούθησε μας στο Twitter - Instagram - Linkedin
  • Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

1,100ΥποστηρικτέςΚάντε Like
1,965ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
157ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
735ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής

ΝΕΑ ΜΕΛΗ