Πρωταθλήτριες μπίτς βόλλεϋ Γυναικών, Μ.Ο Σιαπάνη και Ν. Μπρατούχινα

Στον τελικό γυναικών του πρώτου παγκυπρίου πρωταθλήματος μπίτς βόλλεϋ γυναικών, νικήτριες αναδείχθηκαν οι Μαρία-Όλγα Σιαπάνη και Ναταλία Μπρατούχινα.

Επιβλήθηκαν των Β.Σιακίδου Παπακυριακού και Α.Χούντζικ με 2-0 σετ (21-15 και 21-15) ύστερα από 41 λεπτά αγώνα.
Τον τελικό παρακολούθησαν πλήθος κόσμου που κατέκλεισαν τις δύο κερκίδες που υπάρχουν στα νέα γήπεδα του Δήμου Λεμεσού στην ακτή Ολυμπίων.
Την τρίτη θέση κέρδισαν οι Κ.Σταπάνη και Στ.Κοντού.

Τις απονομές στις νικήτριες ομάδες έκαναν ο Πρόεδρος του ΚΟΑ Ανδρέας Μιχαηλίδης και ο προεδρεύων της ΚΟΠΕ Δρ Κώστας Κωνσταντίνου

Social Media Banners Dance 700px

Όλες οι Αθλητικές Ειδήσεις από την Κύπρο, την  Ελλάδα και τον Κόσμο.

  • Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
  • Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  • Ακολούθησε μας στο Twitter - Instagram - Linkedin
  • Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

1,100ΥποστηρικτέςΚάντε Like
1,965ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
157ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
736ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής

ΝΕΑ ΜΕΛΗ