Στον αγωνα του Σούπερ Καπ Βόλεϊ η Νέα Σαλαμίνα έχασε από την Ομονοια με 3-0 σετ. Η προσπαθεια των παικτων ηταν αρκετα καλη (σε πολλα σημεια επαιξε σε ανταγωνιστικο επίπεδο). Η Σαλαμίνα απεδειξε πως ειναι ομάδα με μέλλον και προοπτική. Παλαιψε και στα τρια σετ αλλα υστερησε στην τελική προσπάθεια. Επικεντρωνετε πλεον στο (δυσκολοτερο!) πρωτο αγωνα του πρωταθληματος, εναντιον της Ομονοιας, εκτος εδρας, σε μια βδομαδα.
Η διακυμανση του σκορ:
1ο σετ: 7-8 15-16 21-19 25-20
2ο σετ: 7-8 16-13 21-18 25-23
3ο σετ: 8-5 16-13 21-17 25-21
Έχασε στο Σούπερ Καπ αλλά το μέλλον ανήκει στη Σαλαμίνα

















